sobota, 16 marca 2013

big comeback




Kaszuby są piękne zimą! Polecam wszystkim, bo jest to coś naprawdę wartego zobaczenia o tej porze roku. Wróciłam z trzy dniowego tripu z moja, jak się okazało, prze prze cudowna klasą!! Chyba nigdy nie byłam tak zadowolona z jakiegokolwiek klasowego wyjazdu. Jednak coś a la "obóz przetrwania" nas mega zintegrowało i przybliżyło do siebie - tak mi się chociaż wydaje.  Nie zamieniłabym tych moich głupiutkich gangsterów na nikogo innego... 
A ja na razie umieram na ból WSZYSTKIEGO :/ Aż do tego stopnia, że nie mogłam wstać z łóżka, porażka!  Nabiegałam się tam chyba na całe życie. 





12 komentarzy:

  1. Ja nie lubię biegać, właśnie ze względu na ten ból po ;D
    nikonismylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog a dlaczego nie masz zakladki dodaj do kregow?
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię biegać :C

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie, ten ból po bieganiu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam na kaszubach al moja mam się tam urodziła ;D
    Dziękuję za komentarz na moim blogu :*.

    xoxo weronika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo rzadko miewałam wycieczki w szkole. Właściwie to nawet w ogóle żadnych nie było. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to namawiajcie wychowawce, wycieczki to mega spoko sprawa :):*

      Usuń
  7. pięknie piszesz, ciekawy blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś superancka

    OdpowiedzUsuń
  9. To zazdroszczę takiej klasy! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie http://dreamsdayfull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń